2015. okt 08.

Bevezető

írta: 365napalkoholnélkül
Bevezető

Kedves Olvasó!

Mielőtt bármibe is belekezdenék, koccintsunk egyet e nap örömére! Egészség!
Jól esett? - egy pohár víz mindig jól jön, főleg ilyen nagy melegben! :)

Én már alkoholmentes életem 8. napját taposom, egy picit le is vagyok maradva a bejegyzéseimmel, de ami késik nem múlik. Nagyon nehezen vettem magam rá erre az egész 'írósdi' dologra, de úgy döntöttem mégis elkezdem. 23 éves leány vagyok és függő. 

18 éves koromtól kezdve függő vagyok, eleinte drogokkal kerültem mélyebb kapcsolatba, majd ezt váltotta fel az alkohol. Dohányzom is. Viszont mindemelett dolgozom, egyetemre járok, és sportolok. S itt szeretnék egy kérdést feltenni, hogy: " No de milyen minőségben teszem ezt akkor?"

Nem haladok, semmi nem sikerül... Se az álom test, se a jó meló, se a baráti kapcsolatok. És a pasik? Nem is tudom mikor volt utoljára józan kapcsolatom... Szomorú vagy sem, ez így igaz. Keresem a kiutat, szeretnék változtatni. Ahogy észrevettem nagyon sok velem egykorú, de mehetünk messzebb is, akár idősebb vagy (sajnos) fiatalabb emberek is szenvednek valamilyen káros függőségben. Egy hete egy nagyon fontos ember az életemben szembesített azzal, hogy lehet a drogokat sikerült leraknom, de alkoholista vagyok. Vagyis nagyon közel állok hozzá. ( Még mindig nem fogadtam el azt, hogy én alkoholista volnék, majd idővel...) S megkérdezte: .."El tudnád képzelni, hogy ettől a pillanattól kezdve nem ihatsz egy kortyot sem?" Bevallom megijedtem. Nem tudom elképzelni, de nagyon szeretném. Ez volt az a pillanat, mikor rájöttem még időben tudok változtatni.

A következő egy évben nagyon sok olyan esemény/alkalom vár rám, ami alkoholt vonz magával. Csajos bulik, randik, céges rendezvények, szülinapok, Újév, satöbbi.. ahogyan én fenőttem, ezek mellé mindig párosult az alkohol. Szeretném józanul átélni ezeket. Szeretnék józanul táncolni, nevetni. Elmenni úgy egy randira, hogy az első csók nem egy félresikerült becsiccsentett valami, amire inkább egyikünk sem szeretne másnap emlékezni... Sok-sok józan vágyam van, nem is ragoznám tovább őket, hiszen pont ezért írom blogom. Idővel majd megsimered világom.  365 nap alkohol nékül! Challenge accepted. Tarts Velem utamon, hosszú lesz és nagyon JÓZAN.

 

Köszöntelek oldalamon!

 

Szólj hozzá